אסכולת החיברות
התיאוריה מתייחסת להשפעות של מוסד התקשורת, לצד השפעות של מוסדות חברתיים
אחרים.
אחרים.
תהליך שבאמצעותו לומד היחיד את תפקידיו בחברה, תהליך איטי וכמעט בלתי פוסק,
שבמהלכו רוכש אדם את הנורמות והערכים המרכזיים של החברה הסובבת אותו.
בתהליך זה הפרט מקיים מגע עם גורמים שונים שמכונים “סוכני חיברות“,
והם אלה שמעצבים את הערכים, ההתנהגות והתפיסות שלנו כפרטים.
הם יכולים להיות הורים, מורים, חברים, עמיתים, קולגות, חברים לעבודה,
מפקדים בצבא, מדריכים.
שבמהלכו רוכש אדם את הנורמות והערכים המרכזיים של החברה הסובבת אותו.
בתהליך זה הפרט מקיים מגע עם גורמים שונים שמכונים “סוכני חיברות“,
והם אלה שמעצבים את הערכים, ההתנהגות והתפיסות שלנו כפרטים.
הם יכולים להיות הורים, מורים, חברים, עמיתים, קולגות, חברים לעבודה,
מפקדים בצבא, מדריכים.
מושג זה מתקשר לדילמה שלי משום שבעידן שלנו כיום בני הנוער חשופים
למגוון רחב מאוד של סוכני חיברות כי בכל רשת חברתית שהם משתמשים
בה קיימות מגוון רחב של סוכני חיברות ובעזרת הרשתות החברתיות בני
הנוער יכולים לעצב את הערכים, ההתנהגות והתפיסות שלהם בעזרת סוכני
החיברות הקיימים.
למגוון רחב מאוד של סוכני חיברות כי בכל רשת חברתית שהם משתמשים
בה קיימות מגוון רחב של סוכני חיברות ובעזרת הרשתות החברתיות בני
הנוער יכולים לעצב את הערכים, ההתנהגות והתפיסות שלהם בעזרת סוכני
החיברות הקיימים.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה