מיתוג עצמי

מיתוג עצמי



פתיחת בלוג או פרופיל ברשת חברתית כרוכה בבחירת כינוי ובהצגת מאפיינים אישיים.
לִעתים אשליית התהילה והפרסום המלווה את יצירת המרחב האישי באינטרנט מניעה
את ילדים והמתבגרים להבליט פרטים שנתפסים כבעלי פוטנציאל להגברת הפופולריות.
הצורך לבחור
ילדים ובני נוער שנולדו לתוך המרחב המשולב הזה מתנהלים בו באופן אינטואיטיבי כדרך חיים.
רבים מהם מתנהלים בו בצורה טובה מאוד, עוסקים בעשייה חיובית ומצמיחה ומקיימים
קשרים בין-אישיים מהנים ולהציג פרטים - כגון כינוי, תמונה, דברים שאוהבים, חוזקות
וחולשות - כרוך בהתבוננות פנימית אל הנטיות, הרגשות, השאיפות והרצונות.


מושג זה מתקשר לדילמה שלי בכך שאחד מהסיבות העיקריות של הנוער בהתעסקות
ברשתות החברתיות כיום זה המיתוג העצמי.
רוב הנוער של היום מתעסקים רוב הזמן ברשתות החברתיות במיתוג עצמי, הם פותחים
לעצמם כל מיני משתמשים בכל מני רשתות חברתיות, מנסים לפרסם את עצמם כמה
שיותר כדאי להיות כמה שיותר פופולריים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה